50 minut pro sebe


,,Vy jste psycholožka? Tak to doufám, že Vaše služby nebudu potřebovat...Já nejsem blázen."
Tisíckrát omílané stigma, že ten, kdo chodí k psychologovi je tak trochu (možná tak trochu víc) blázen. Přemýšlím již delší dobu o tom, jak elegantně, trefně a srozumitelně toto tvrzení vyvrátit. Určitě nebudu první ani poslední, kdo se o to pokusí.

Já jsem totiž přesvědčená o tom, že moje služby mohou být prospěšné zcela všem. Kdo z vás si najde týdně 50 minut na sebe a své myšlenky? Na rekapitulaci toho, co jste zažili, jak jste se při tom cítili, podívali se na věci z jiných úhlů, a to vše v bezpečném a příjemném prostředí? Jaký luxus! Troufám si tvrdit, že málokdo. 
Jak je důležité starat se o svoje tělo cvičením nebo vyváženým jídlem, tak je přece nezbytné poskytnout minimálně stejnou porci péče i své hlavě...myšlenkám, pocitům. Terapie nemusí nutně (samozřejmě může a děje se to) sloužit při psychických obtížích různého charakteru nebo jako doplněk farmakoterapie, ale může mít formu pečující, očisťující a preventivní. 

Sama za sebe mohu říct, že jsem sice psycholožka, ale především jsem člověk a tak přistupuji i ke své práci. Nevystupuji jako odborník znalý všeho a to, co mi neřeknete prostě nevím. Nečtu mezi řádky, nedomýšlím si a nemám kouzelnou radu na vaše problémy. Ale pevně věřím, že společně všechny odpovědi, které potřebujete najdeme. Společně. Terapie nemá jasný harmonogram, takže je na Vás jak bude probíhat. To, co Vám mohu slíbit je, že budu s Vámi. Budu Vás přijímat takové, jací jste. Možná se to zdá málo, ale prostředí, kde Vás nikdo nehodnotí a kde se můžete bez strachu vyjádřit, otevírá spoustu možností. Sama jsem to zažila, seděla na křesle pro klienty, prošla všemi možnými fázemi a jsem za tuto zkušenost nesmírně vděčná. A to vážně nejsem blázen 😃.

Takže ne, k psychologovi nechodí jen lidé, co slyší hlasy a zmítající se v bludech (takovým by terapie stejně nijak moc nepomohla) a psychologové nejsou podivíni s extravagantním pohledem na svět. Fakt. 

Chcete se o tom přesvědčit? Tak přijďte! 


#vasepsycholozka

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kroky k novým začátkům

Stres, kam se podíváš