Kroky k novým začátkům


Kolik nových začátků mě ještě čeká? Je to dobře začínat? Mám se bát? Mám se těšit? Je v pořádku se nebát? Je v pořádku se netěšit? Jak moc ovlivní další začátek všechno ostatní? Tisíce otázek a nikdo není schopen uspokojivé odpovědi. Roje myšlenek krouží kolem hlavy. Ale ono by stačilo prostě mít jistotu, že ten začátek je správný krok a že vše bude podle našich představ. Jak prosté! Ale nemožné!

Kroky k novým začátkům jsou povětšinou nejisté, krátké, pomalé a s chvějícími se koleny. Moje takové rozhodně byly a ještě jsou. Moje emoce skáčou z jednoho extrému do druhého, pořád hledám rovnováhu. Jedno ale vím jistě, že tenhle začátek musel proběhnout - můžeme tomu říkat intuice, touha nebo jen okolnosti. Ono je to vlastně asi jedno, jak to nazveme. Nedokážu a ani nechci hodnotit jeho správnost, pro teď mi stačí, že se děje. Že jsem našla odvahu a začínám.

Pokud tedy kráčíme k novým začátkům, ať už dobrovolně nebo vlivem okolností, neexistuje správný mix emocí, které bychom měli cítit nebo snad soubor otázek, které bychom si měli klást. Možná to zní prostě, ale mě to dodalo svobodu a s ní i odvahu dělat věci po svém a nenechat se odradit od ostatních, kteří třeba jen tolik odvahy nemají nebo zrcadlí jen svoje obavy a nejistoty. V takovém novém začátku to chce pořádnou dávku podpory, takže je třeba se obklopovat podporujícími lidmi. Ale největší oporou si stejně nakonec musíme být my sami. 

Pokud se chcete dozvědět víc o mých krocích k novému začátku nebo pomoct třeba s tím vaším, tak se neváhejte ozvat!

Více najdete zde nebo zde.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

50 minut pro sebe

Stres, kam se podíváš